"Što je besplatno ne znači da je bezvrijedno!"

22.05.2017.


___________________________________________________



Mir i spas Božji ti želim!


„Sretan sam kada sam svjestan da je moj Gospodar zadovoljan mnome!“



*

Zaludu je koliko li sam samo puta ponovio i besplatno vama koji pročitaste recept za sreću poklonio, i što smo dobili?
Ljudi znajući ovaj recepti za sreću i što je još važnije ne prihvatajući ga izmišljaju neke svoje nove recepte za sreću i onda se čude zašto lutaju izlaz iz patnje ne nalazeći.

Po malo, sam sebi dosadan postadoh?! Aaa? :(



Kao što ne postoje dvije Istine. isto tako ne mogu da postoje dva recepta za sreću, ma što ti o tome misliš ili govoriš!!


*

I onda ti je svatko živi kriv što sretan/a nisi a sam/a se iza svojega neznanja i neprihvatanja "kriješ".

Samo oni koji su pobrkali lončiće mogu tvrditi da postoji više recepata za sreću. E, oni pameti nemaju!, hn.

*

P.S. (Za one koji očekuju)

Sve dok očekuješ od nekoga nešto, razočarati ćeš se!

Ne očekuj! - Traži to i to!!




Svaku sreću, mir i dobro Ti u svko sada!, hn. :)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.